baby baby baby



nyår spenderades i frövi med johan,crille och hans familj! vi la oss runt halv 5 och vaknade vid 2.
sov kvar i frövi för orkade inte åka hem hihi, så vi mös och tjillaaaaaa galet hela dagen♥
åkte till hallsberg igår och va med my, vi tänkte gå på bio men orkade inte så vi stack till konsum och handla
och sen hyrde vi a cinderella story 3 och tjocka oss framför den. resten av kvällen spelade vi wii och satt framför datorn, kollade igenom gamla bilder oså. skönt de me.
nu har jag precis kommit hem, ska sova nån timme nu. sen in i duschen och sen fixa mig och plocka lite,
ikväll drar jag iväg på bio! ska se the girl with the dragon tatoo(?) eller vad den nu heter, ingen aning faktiskt..
stannar nog ute ett tag efter de, bloggar mer ikväll när jag kommer hem, annars hörs vi nog i morgon!
pusss / hannaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0