i taxin, i trappen, i hissen i hallen jag faller

fortfarande sjuk, är hemma i morgon oxå, så går jag på fredag! saknar alla idioter i skolan som gör mina dagar♥♥
har sovit och degat framför tvn hela dagen tyyp, har också kört igång med ricinoljan igen! så börjar få en fin utväxt men men de är bara och färga nångång, har inte sminkat eller plattat håret på hela veckan oxå, håret och huden känns inte lika äckligt och slitet, hur skönt som helst :))
nu ska jag fortsätta kolla klart how i met your mother, sen kolla om de finns nån bra film på filmkanalerna, så jag kan somna till den.. är så jefla trött. slaggar nog i soffan inatt.  heidoo/ hannahsickbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0