mitt allt..

att se dej så här nere, 
att höra hur alla säger att det inte ser så farligt ut .. sen när man vänder ryggen hör man hur dom säger det där ser inte bra ut , vi får nog förvänta oss det värsta..
att se dej stå där i hagen o knappt orka röra på dej , jag kan inte hålla inne mina tårar längre , det går inte , varje gång någon ens nämner ditt namn stannar mitt hjärta ..

men det värsta av allt är att veta att om vecka kanske du är borta för gott ..
vi får hoppas på det bästa o vi ska göra allt för dej hur mycket det än kommer att kosta oss , vi ska inte låta dej dö utan att ha gjort allt vi kan ,o jag vet att du är stark och kämpar så nu gör vi det sista vi kan !



jag älskar dej och kommer göra det bästa för dej , inte för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0